Els meus llocs recomanats: Vall d'Ordesa




Si t'agrada la naturalesa, Vall d'Ordesa és el lloc perfecte per anar. Està situat al Pirineu central de Huesca. 
Guardo molt bons records de les excursion en familia.
 Recordo les immenses valls verdes. Perillosos barrancs, i moltíssimes muntanyes que aconsegueixen fins als 3.000 metres d'altura.

Cal destacar el Monte perdido. La primera vegada que ho vaig veure, em vaig quedar impressionada.     Imponents muntanyes, i en veure-ho de tan a prop, no m'estranya que sigui Patrimoni de la Humanitat.
Encara que pocs ho saben el Vall és una espectacular vall glacial, amb una marcada forma de «U», el riu Arazas va descendint en una successió de belles cascades. Les cascades son impressionants i  et deixen sense respiració quan les veus.

La pau que et dóna aquest paisatge tan increïble, et fará meditar i estar unit amb la naturalesa.
Un lloc que no et deixarà indiferent, i amb que el desitjaràs tornar sempre que tinguis ocasió.




¡Compártelo!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Buscar

 

Clicar y escoltar

El meu món

El meu món © |