Introducció per G_CA6



 Viatjar és parar-se a la vora d'un món i aquí veure més al següent.¨
M'agrada viatjar, conèixer el món que m'envolta.

En primer lloc m'agradaria presentar-me, perquè conegueu una mica més de com és el meu el meu món almenys com jo ho veig. Sóc una noia de 22 anys, soc a Barcelona i mai he sortit d'españa.
La passió pels viatges em ve des de petita, quan vaig fer una petita excursió jo sola al parc del meu poble, a poc a poc em vaig  aventurant més i he anat sortint el més lluny possible dins de les meves possibilitats.
Per mi qualsevol sortida diferent és una nova aventura on puc aprendre i gaudir.
Encara que la meva segona passió és la lectura i d'alguna manera gràcies a ella es pot viatjar a infinits llocs. No descarto anar personalment a molts d'ells i poder explicar-vos-ho de forma personal, cuales són les meves vivències.
Però ja que no és el cas, m'agradaria imaginar-me amb vosaltres els lectors d'aquest blog com seria si viatgéssim a determinats llocs,
comentant com són i on estan, i per descomptat si algú més a pogut visitar-ho, compartir aquestes experiències.
Pels quals com jo no podem moure'ns geogràficament, sempre ens quedarà la imaginació.
Gràcies per visitar-me i espero que aquest blog us sigui tan amè de llegir-ho com per a mi a estat l'escriure-ho.

¡Compártelo!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Buscar

 

Clicar y escoltar

El meu món

El meu món © |